„Sirijus“: naujoje šviesoje
1. Pardavėjas tam tikroms prekėms suteikia tam tikrą laiką galiojančią garantiją, skaičiuojant nuo kiekvienos prekės pardavimo vartotojui datos, nurodytos pirkimo dokumente. Konkretus garantijos terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės. Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.
2. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamuose teisės aktuose.
3. Pardavėjas pašalins defektus, susijusius su medžiagų arba gamybos broku; garantiniu laikotarpiu, pardavėjas, savo nuožiūra prekes pakeis nemokamai, remontuos arba keis sugedusias dalis.
4. Jei nenurodyta kitaip, garantija galioja tik nekomerciniam naudojimui ir tik Europoje.
5. Ši garantija neturi įtakos teisės aktuose nustatytoms pirkėjo teisėms.
1. Pardavėjas įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 14-30 darbo dienų nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Išimtiniais atvejais, gamintojas pasilieka teisę pratęsti šį terminą.
2. Kai grąžinama nekokybiška prekė, pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tais atvejais, kai pardavėjas neturi analogiškos prekės, jis grąžina pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai yra grąžinami per 5 (penkias) darbo dienas po to, kai prekė grįžta į pardavėjo sandėlį. Prekės grąžinimas ar keitimas yra nemokamas.
3. Už prekės pristatymą pardavėjui moka pirkėjas.
4. Pirkėjas turi teisę prašyti grąžinti pinigus tik tuo atveju, kai prekės negalima nei sutaisyti, nei pakeisti į analogišką.
Paaiškėjus, kad gedimo nėra ar (ir) esant sąlygoms, kai netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu, gedimo nustatymu bei remontu, apmoka pirkėjas.
Jei po prekės remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas pirkėjas neatsiima prekės per 3 mėnesius, pardavėjas turi teisę prekių nebesaugoti ir jas utilizuoti.
Atsiimant prekes, pirkėjas privalo patikrinti prekių kokybę bei būklę. Po prekės atsiėmimo, pretenzijos dėl kokybės (subraižymai, sulaužymai ir kitokio pobūdžio sugadinimai, atsiradę prekę transportuojant, surenkant, nešant ar dėl kitų galimų pirkėjo veiksmų po prekės priėmimo) nepriimamos.
Iš fizinių asmenų priimant grąžinamas prekes, įsigytas už grynuosius pinigus, turi būti pildomas prekių grąžinimo aktas.
Iš juridinių asmenų priimant grąžinamas prekes, pirktas už grynuosius pinigus ar pavedimu, pirkėjas išrašo debetinę sąskaitą-faktūrą, pardavėjas priima prekes ir parašu patvirtina priėmimo faktą. Pinigai grąžinami į nurodytą pirkėjo sąskaitą, sumokant pavedimu.
Sugedus produktui, prašome kreiptis tel.: +370 37 310 771, arba adresu Energetikų g. 29, LT52485 Kaunas. Su savimi turėkite pirkimo dokumentą (pirkimo kvitą, PVM sąskaita faktūrą, lizingo sutartį ar kitą pirkimo dokumentą).